SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.
BK Astrio
Officiell hemsida
Ledare

LEDARBREV MAJ
2022-05-04

Nu är vi inne i maj månad vilket också innebär att snart alla lag är igång med sina respektive serier och matcher.

 

Kansliet har gått på högvarv under en tid och det ser ut att fortsätta på samma vis under en period framöver. Detta kan medföra att vi har lite längre svarstider än vanligt vilket vi så klart ber om ursäkt för, men vi hoppas ni har förståelse för situationen.

 

Vi har också noterat att det är många frågor som enkelt kan besvaras genom att navigera sig runt på hemsidan, vi hade varit tacksamma om alla försöker att börja leta information på detta viset innan ni mejlar eller ringer.

 

Här nedan kommer lite annan info som vi vill att alla försöker ta sig tid att läsa vid tillfälle.

 

Kioskansvariga och kioskschema

Kioskverksamheten kommer att starta igång denna vecka, första passet ägde rum igår (tisdag). Alla kioskansvariga för respektive lag har fått ett mejl av Oscar med information, schema med mera under förra veckan, vi hade uppskattat om ni kan dubbelkolla att er kioskansvarige har nåtts av denna information så att allt är förankrat i lagen.

 

Nya matchkläder

Vi arbetar febrilt med att få hit dem nya matchkläderna till alla lag. Kläderna skickades upp till Stadium för att tryckas för ungefär tre veckor sedan, dessvärre har det uppstått lite komplikationer i tryckprocessen som har gjort att vi ännu inte har fått dem till IP än. Efter samtal med Stadium under gårdagen så förväntas en del av kläderna att levereras under slutet av denna vecka för att sedan delas ut till lagen. Vi vet i dagsläget inte i vilket ordning kläderna kommer, dvs vilket lags kläder som kommer först, utan vi hör av oss till respektive lag så fort vi har mottagit era kläder.

 

Om det är något eller några lag som är i behov av kläder i närtid så vill vi att ni hör av er till oss omgående för att vi ska ha möjlighet att lösa detta kortsiktigt. dvs till den kommande helgen.

 

Poolspel

Vi vet att flera lag har planerat för poolspel under säsongen. För att underlätta i vår planering kring planer, kiosk och inköp så hade vi önskat att alla lag som har planerat för poolspel skickar in datum, antal planer och om ni planerar för att exempelvis grilla till Oscar på oscar.carlson@astrio.nu 

 

Grötviks hamnfest

I år kommer Grötviks hamnfest tillbaka, datumen är satta till den 1-2 juli. I vanlig ordning så ska alla lag hjälpa till i någon form och därför behöver vi få in en kontaktperson från respektive lag som ska ansvara för just Grötvik. Vi önskar ha detta till oss senast på måndag nästa vecka (9 maj), skickas till Oscar på oscar.carlson@astrio.nu 

 

 

Fogis (Matchrapporter och trupper)

Vi påminner även om att alla lag måste uppdatera sina trupper i fogis samt att ni måste fylla i matchrapporterna på fogis.se och visa upp denna för domaren digitalt innan varje match. Det räcker med att ni har den i er mobil på internet.

 

Missar något lag detta så belastas förening och i sin tur lagkassan med böter på 500 kr.

 

* För lag som spelar 11v11 rekommenderar vi att ni tar med lappen i fysiskt form eftersom vissa utav er spelar i serier som administreras av andra förbund.

 

Vi ser gärna att ni testar att lösa detta själva först. Det finns även två manualer som kan vara bra att kolla igenom.

Behöver ni hjälp efter att ni har testat själva så är det okej att ni hör av er till oss för hjälp.

 

Träningar och matcher Söndrums IP

Vi är många lag igång på Söndrums IP under veckorna. För att underlätta för varandra påminner vi om att ställa tillbaka målburarna i sina utgångspositioner efter avslutad träning/match. Vänligen hör av er om hjul/nät behöver åtgärdads så tar vi det vidare med kommunen. 

 

Vattenflaskor till alla ungdomslag

Som många av er vet så har vi ett nytt samarbete med Effektiv i Halmstad. Vi och Effektiv har tillsammans köpt in 1000 nya vattenflaskor som kommer att delas ut till alla spelare i föreningen. Vi har börjat få flaskorna till kansliet. Vi behöver att varje lag utser en tränare som tar kontakt med oss och bokar en tid där ni hämtar lagets flaskor. Skicka detta till Oscar (oscar.carlson@astrio.nu) eller Marcelo (marcelo@astrio.nu)

 

Hälsningar, 

Oscar och Marcelo


Nyhetsarkiv
LEDARBREV SEPTEMBER2023-09-08 18:00
LEDARBREV - JUNI2023-06-30 12:30
LEDARBREV MAJ2023-05-12 15:00
LEDARBREV VECKA 82023-02-24 19:30
LEDARBREV VECKA 3 2023-01-20 18:00
LEDARINFORMATION V.342022-08-22 17:34
LÄGET PÅ SÖNDRUMS IP2022-08-15 14:19
LEDARBREV JUNI2022-06-15 16:30
LEDARBREV MAJ2022-05-04
LEDARBREV MARS2022-03-08
LEDARINFORMATION V.72022-02-17 14:00
LEDARINFORMATION V.372021-09-17 16:00
LEDARINFORMATION V.342021-08-23 16:01
UPPDATERING COVID-192020-04-07 14:38
Tränarutbildning C 2020-02-12 11:00
Info Hallägrahallen2020-01-30 11:55
Tränarutbildning C2019-04-05 14:34
Lagfotografering 22/42019-04-04 13:30
Föreläsning 28/32019-03-19 11:32
Belysning grusplan2019-02-11 15:06
Träningsuppehåll2018-12-04 12:07
Hallägrahallen2018-12-02 17:43
Kärlekens IP2018-11-20 09:41
2018-10-29 09:07
Avbokningsregler2018-10-09 11:11
Spelfria Dagar 20192018-10-04 09:55
2018-10-03 10:59
2018-09-28 11:21
Anmälan Futsal2018-09-11 09:48
1-September-reglen2018-08-31 10:25
Stängda Planer2018-08-20 12:07
Avgift Matchändring2018-06-27 11:38
Planskiss Söndrums IP2018-05-05 09:41
2018-01-15 13:24
Veckobrev vecka 2 2018-01-10 12:45
2018-01-04 13:21
Kom snabbare på fötter2017-06-01 16:55
Föreningsforum 22 Maj2017-05-11 12:43
Avbokningsregler2016-11-21 10:35
 
Hallarna cupen 2025
Följ oss på facebook
Officiella leverantörer
PARTNERS
LADDA NER SPORTADMINS MEDLEMSAPP
Stöd din förening