Den 22/5 är det dags för poolspel och vi i P09 är ansvariga för detta. För att allt ska fungera smidigt behöver vi hjälp av er föräldrar med exempelvis handling, bemanna kiosken (både den på planen och Astriokiosken), göra frallor, grilla hamburgare, samt andra diversesysslor. Vi kommer utifrån era anmälningar att göra upp ett schema så man vet vad man ska hjälpa till med och när. Vänligen återkom
senast söndagen den 8 maj via mail till
kullavagen19@telia.com med er anmälan och glöm inte skriva med barnets namn (så vi har lite koll på vilka som anmält sig). Är det så att ni inte har möjlighet att hjälpa till så meddela gärna det också.
Vi vill samtidigt informera om att vi har till uppdrag att bemanna Astriokiosken under vecka 20 (16-22/5). Ni som kan tänka er att ta ett pass på 2-3 timmar denna vecka ombeds maila kontaktuppgifter (namn, mobil samt mailadress) till samma mailadress som ovan. Vi kommer att maila ut ett preliminärt schema till er när vi börjar närma oss vecka 20 eller så fort vi vet vilka dagar och tider som kiosken behöver bemannas.