Välkommen till Astrio pojkar 06
Här hittar du information om verksamheten i Astrio P06. Är du intresserad av att börja spela med oss är du välkommen att kontakta någon av ledarna.
Viktig info angående bemanning T-Cupen
2017-04-17 21:12

Hej alla föräldrar,


Hoppas ni har en skön påskhelg!


På denna länk hittar ni schemat för arbetsuppgifter för T-cupen nästa helg!


Ni hittar dels arbetsuppgifterna uppdelade per lag och även det totala schemat för hela cupen. 

Ni som står markerade som "ansvariga" kommer att få info från någon ur arbetsgruppen när ni börjar ert pass, tex: kiosken, instruktioner om betalningsfunktioner mm mm. 


Vi i arbetsgruppen uppskattar er hjälp och hoppas vi tillsammans gör vårt bästa så våra barns lagkassor fylls på ordentligt!


Om inte arbetspasset passar er måste ni byta med någon annan och meddela förändringen till Erika Malmberg, erika.tcupen@gmail.com senast den 19 april.


Vi ses den 22 april med förhoppning om sol och köpsugna besökare!


Väl mött,


Arbetsgruppen för T-cupen


Inför T-CUPEN
2017-03-31 14:17
Hej på er,
Nu närmar sig T-cupen, 22 april, med stormsteg och vi påminner alla föräldrar att insamling av lotteripriser lämnas på Söndrums IP den 4 april mellan kl 18.00-19.00.
Alla föräldrar ska skänka 2 "priser" så vi får ett digert lotteribord och därmed öka försäljningen av lotter. Tänk på att detta genererar goa pengar direkt till lagkassorna! Priserna kan vara tex en chokladask, ett kilo kaffe, gåvor från er arbetsgivare (tex en mössa).

Vi behöver även hjälp med bakning till kiosken, 200 bullar och 300 kärleksmums/muffins.
För att underlätta hanteringen vill vi att ni paketerar bakverken i plastpåsar. Märk påsarna noga.
Är det någon som kan baka mjölk- & glutenfritt så är det kanon!
Meddela vilka som kan hjälpa till med baket till Erica von Sicard, erika.tcupen@gmail.com.
T.ex.
Cornelia 25 kanelbullar
Felicia 25 kärleksmums
osv.
Ni lämnar samtliga bakverk på Söndrums IP på cupdagen!

Alla ni föräldrar tar ju bilder på träningar & matcher och de vill vi gärna ta del av och ha med i vårt programblad som delas ut till alla besökare. Maila era bilder till daniel@mbp.se eller mikael.vallin@eirhem.se och glöm inte att skriva vilket lag bilden kommer ifrån.
Detta vill vi ha senast den 12 april.
Vi påminner även om att alla föräldrar till spelande barn kommer att tilldelas arbetspass. Kan man inte sitt pass får man byta med någon annan och meddela erika.tcupen@gmail.com om förändringen. Schemat kommer ut ca 1 vecka innan cupen.
Stort tack på förhand önskar vi föräldrar i arbetsgruppen.
Information T-Cupen
2017-02-07 20:08

Hej alla föräldrar och spelare i P06!

Erica von Sicard här och jag är T-cupens kontaktperson för P06!

På föräldramötet förra veckan informerade jag lite om T-cupen och då kom det upp att det hade varit bra med en sammanställning för de föräldrar som inte kunde närvara.


Boka in 22 april då är det dags för T-cupen!

P06, F06, P07 och F07 ansvarar för cupen. Vi hjälps alla åt att genomföra cupen och delar därefter vinsten mellan lagen. Så detta är ett briljant tillfället att visa upp Astrio och för våra killar att få in pengar till lagkassan.


T-cupen

T-cupen står för Träningscup och tanken är att man skall få spela träningsmatcher på gräs, tidigt på säsongen.

Fyra klasser pojkar, flickor födda 2006 och 2007.

7-mannafotboll med gruppspel. Ingen slutsegrare utses. Alla spelare får pris.

Alla lag garanteras fyra matcher.

Speltid 2x15 min, matchstart kl 9.00

Start avgift 800kr/lag, sista anmälnings dag 31 mars 2017.

Det kommer att finnas sjukvårdpersonal tillgänglig hela dagen.

Kiosk och grill finns med hamburgare & korv, kaffe & godis!

Ett programblad kommer att delas ut och i det skall finnas spelschema och bilder på lagen. Har ni några fina bilder på våra pojkar/lag så skicka över dem till Mikael Vallin som sätter ihop programbladet mikael.vallin@eirhem.se.

Varje spelare i P06 skall skänka 2 priser till lotteriet. Mer info om när priserna skall lämnas in kommer senare.


Vi kommer alla att behöva hjälpa till den 22 april!

I dags läget är det lite mer än 20 personer som har delat in sig i olika projektgrupper för att lägga upp arbetet.  De träffas ca 1-2 gånger/månad.


Projektledare för hela T -cupen är Erika Malmberg från lag F07

erika.tcupen@gmail.com och det är vi oerhört glada över

och hon har tagit över efter Sofie Widal som varit en fantastisk projektledare de senaste tre åren.


Från vårt lag har vi:

Anneli Lerner: Kiosk och Grill

Kajsa Takenaka: Sekretariat/tävlingsledning

Peter Hansson: Lotteri

Ulrika Johansson: Lotteri

Carina Robertsson: Städ

Mikael Kapp: Städ

Anna-Karin Karlsson: Sjukvårdare

Erica von Sicard: Sjukvårdare/kontakt person P06


Jag, Erica von Sicard är er kontakt person för T-cupen P06 så jag skall hålla er ”up to date”. Hör av er om det skulle vara några frågor.

0708 90 88 38 erica@sicard.se

Ha en fin kväll!  Erica

Dusch och telefon i samband med match
2016-08-30 15:51
Hej alla, vi önskar att killarna så ofta som det är möjligt tar med sig handduk och ombyteskläder för att duscha i omklädningsrummet efter matcherna. Tiden de får tillsammans där före och efter match är en viktigt del av lagbygget och gemenskapen.

Vi vill också att man stänger av sin mobil innan man går in i omklädningsrummet. Där inne fokuserar vi på fotbollen och vad ledarna säger. Tala gärna med killarna om det.

Tack på förhand

Ledarna


Träningsstart höstsäsongen
2016-08-02 11:31
Nu på måndag 8:e Augusti drar träningen igång igen.
Liksom tidigare är det träningar på Söndrums IP måndagar och onsdagar 18:30. Samling 18:20.

Kalendern börjar fyllas på matcher och v.33 börjar både OIS och Falkenbergs-serien.
Kommande matcher
Spelade matcher
Lör 22/4 09:00
Fre 31/3 17:00
Fre 3/3 17:00
Kommande aktiviteter
Nyheter från föreningen
BK Astrio, 17/04 16:55 
BK Astrio, 14/04 21:17 
BK Astrio, 12/04 22:19 
 
Huvudsponsorer