SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.
BK Astrio
Officiell hemsida
Ledare

Information om domare och bokningssystemet
2017-03-14 10:32

Viktigt information om bokning av planer, samlingslokal, omklädningsrum och domare

 

Från och med nu kommer vi att använda ett nytt bokningssystem. I och med det är också hanteringen av domarbokningar ändrad. Läs mer nedan och kontakta kansliet för eventuella frågor.

 

Nytt bokningssystem

Det bokningssystem som vi har använt tidigare kommer att avvecklas och från och med nu kommer alla bokningar att hanteras via bokningssystem som är upplagda på boka.se. Vid inloggning kan man använda sitt konto Facebook, Google eller skapa ett konto på boka.se. Planer och samlingslokal finns i en grupp och omklädningsrummen i en annan. Det gamla bokningssystemet kommer att avvecklas från och med nu så tänk på att ersätta egna genvägar om ni lagt upp sådana. Kansliet kommer att lägga upp träningstiderna för utomhussäsongen så det behöver ni inte göra.

Här finns mer information om hur bokningssystemet fungerar.

 

Domare

Från och med utomhussäsongen kommer vi att använda ett nytt sätt att boka domare. Det tidigare systemet har inneburit att matcherna har fördelats ganska ojämnt och det har varit svårt att få tag på ersättare om någon fått förhinder. Den här säsongen kommer ni istället att få ett antal domare knutna till ert lag (en domarpool). När ni sedan bokar era matcher har ni kontakt med domarpoolen direkt. Kommunikationen hanteras förslagsvis via en sms-grupp i WhatsApp eller liknande tjänst. Den 5 april samlas alla domare. Vid det tillfället ska den person i laget som hanterar bokningar av matcher medverka (Söndrums IP klockan 18.00). Detta gäller följande lag F/P07 till F/P03.
Mer information finns på sidan om bokningssystemet

 

 

 

Här kommer också en påminnelse om tränarutbildning C som startar på söndag. Utbildningen kombineras med Grönt kort kursen. Båda dessa är obligatoriska för alla instruktörer i föreningen som ansvarar för våra barn och ungdomar i träning och match. Under våren kommer även en separat Grönt kort-utbildning att arrangeras. Datum för det kommer längre fram. Anmälan görs via kansliet.

Mer information om Tränarutbildning C

 

Hör av er till kansliet om ni har frågor eller funderingar så försöker vi lösa det.

 


Nyhetsarkiv
LEDARBREV SEPTEMBER2023-09-08 18:00
LEDARBREV - JUNI2023-06-30 12:30
LEDARBREV MAJ2023-05-12 15:00
LEDARBREV VECKA 82023-02-24 19:30
LEDARBREV VECKA 3 2023-01-20 18:00
LEDARINFORMATION V.342022-08-22 17:34
LÄGET PÅ SÖNDRUMS IP2022-08-15 14:19
LEDARBREV JUNI2022-06-15 16:30
LEDARBREV MAJ2022-05-04
LEDARBREV MARS2022-03-08
LEDARINFORMATION V.72022-02-17 14:00
LEDARINFORMATION V.372021-09-17 16:00
LEDARINFORMATION V.342021-08-23 16:01
UPPDATERING COVID-192020-04-07 14:38
Tränarutbildning C 2020-02-12 11:00
Info Hallägrahallen2020-01-30 11:55
Tränarutbildning C2019-04-05 14:34
Lagfotografering 22/42019-04-04 13:30
Föreläsning 28/32019-03-19 11:32
Belysning grusplan2019-02-11 15:06
Träningsuppehåll2018-12-04 12:07
Hallägrahallen2018-12-02 17:43
Kärlekens IP2018-11-20 09:41
2018-10-29 09:07
Avbokningsregler2018-10-09 11:11
Spelfria Dagar 20192018-10-04 09:55
2018-10-03 10:59
2018-09-28 11:21
Anmälan Futsal2018-09-11 09:48
1-September-reglen2018-08-31 10:25
Stängda Planer2018-08-20 12:07
Avgift Matchändring2018-06-27 11:38
Planskiss Söndrums IP2018-05-05 09:41
2018-01-15 13:24
Veckobrev vecka 2 2018-01-10 12:45
2018-01-04 13:21
Kom snabbare på fötter2017-06-01 16:55
Föreningsforum 22 Maj2017-05-11 12:43
Avbokningsregler2016-11-21 10:35
 
Hallarna cupen 2023
Följ oss på facebook
Officiella leverantörer
PARTNERS
LADDA NER SPORTADMINS MEDLEMSAPP
Stöd din förening